El començament del nostre TGI

Avui al TGI (Treball Globalitzat Interdisciplinari), dijous vint-i-cinc d’octubre, els alumnes de primer C hem començat a crear el nostre Storyboard, a causa del qual molts alumnes s’han quedat confusos, perquè al principi no ho entenien molt bé, però una vegada la nostra tutora (Belén Fenollosa) ens ha ajudat, hem acabat de comprendre-ho. Ens hem posat mans a l’obra. Al final de la classe sobre l’Storyboard els alumnes estaven entusiasmats per fer-lo.

El dimarts passat vam començar la carpeta del TGI, molts alumnes de primer l’han decorada al seu propi gust.  Tot seguit podeu veure una fotografia d’una alumna realitzant el seu Storyboard.