Portes obertes postobligatoris

Presentació postobligatoris per a les famílies curs 2019-20   Codi INS Roquetes 43008420

Els propers dilluns 6 de maig per a batxillerat i el dimecres 8 de maig per a cicles formatius farem una nova jornada de portes obertes amb el següent programa:

6 DE MAIG PORTES OBERTES DE BATXILLERAT

18:00 Visita al centre per a famílies i alumnes de nova incorporació.teenager-student

19:00 Sessió informativa per a totes les famílies i l’alumnat a la sala d’actes.

8 DE MAIG PORTES OBERTES DE CICLES FORMATIUS

17:00 Reunió a la Sala d’actes del centre i posterior visita de les instal·lacions.

Presentació Cicles Imatge Personal Roquetes

INFORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA

GUIA NOU ALUMNAT BATXILLERAT 19-20

ITINERARIS 1r de Batxillerat: Preinscripció 1r Batxillerat 19-20

ITINERARIS 2n de Batxillerat: Preinscripció 2n Batxillerat 19-20

Codi INS Roquetes 43008420  Postobligatoris Famílies curs 2019-20

Ensenyaments de Formació Professional (Què estudiar, Generalitat de Catalunya)

Més INFORMACIÓ GENERAL sobre estudis post-obligatoris a l’apartat Orienta’t i al web Estudiar a Catalunya.