Cinta Vega, Premi Recerca 2021

Les estudiants Cinta Vega, de l’institut de Roquetes; Núria Carles, de l’institut Cristòfol Despuig i Ramon Gonzàlez, de l’institut Candelera, han estat els guanyadors dels Premis Recerca 2021, que convoca anualment el Consell Comarcal del Baix Ebre.

La nostra alumna Cinta Vega Tomàs s’ha endut el Premi Federico Pastor de l’àmbit humanístic-social i artístic pel seu TDR “Educació en clau de música i filosofia”. També ha quedat finalista i ha rebut una menció en el mateix àmbit la nostra alumna Raquel Montecino Adell, en aquest cas pel seu TDR ‘La gestió emocional en un entorn de violència masclista durant la Covid-19‘.

Enhorabora a tots els premiats, i especialment a les nostres alumnes, a les seves famílies i a les tutores dels treballs: Joana Subirats i Puri Forné.

Al vídeo adjunt podeu trobar una breu entrevista amb els tres alumnes premiats.

Teniu més informació sobre la notícia al web del Consell Comarcal: Una-alumna-de-linstitut-de-Roquetes-