CLUBS DE LECTURA

Aquest any organitzem dos clubs de lectura per fomentar el gust per llegir, un dirigit a 1r cicle i l’altre a 2n cicle. Es duran a terme els dimarts 17 i 24 d’abril, a les 18h de la tarda. El club de lectura dirigit als alumnes de 2n cicle es durà a terme el 17 d’abril i el de 1r cicle, el 24 d’abril.

Els alumnes que vulguin participar-hi, hauran de venir a la biblioteca a buscar el seu exemplar per llegir-lo a casa. El llibre escollit per 1r cicle es titula Adam i Thomas i l’autor és Aaron Appelfeld i el llibre per 2n cicle es titula Un fill i l’autor és Alejandro Palomas.

El dia proposat, ens trobarem i el comentarem.

INSCRIPCIONS : a partir del 12/3/18 (hores del pati a la Biblioteca)

DIA (2n cicle): dimarts 17 d’abril de 2018          HORA: 18.00         LLOC: BIBLIOTECA

DIA (1r cicle): dimarts 24 d’abril de 2018           HORA: 18.00         LLOC: BIBLIOTECA