Visita de l’alumnat de Batxillerat Social a l’Hotel Olympic 🏨

 

L’alumnat de Batxillerat Social que cursa la matèria de Funcionament de l’Empresa i Disseny de Models de Negoci ha realitzat una visita a l’Hotel Olympic amb l’objectiu de conèixer de primera mà el funcionament d’una empresa del sector serveis.

Durant la visita, el director general de l’establiment, el senyor Melero, va atendre el grup i va explicar diversos aspectes clau de la gestió de l’hotel, com ara l’organització interna, les estratègies de màrqueting, les inversions i el manteniment, la responsabilitat social i l’impacte de les noves tecnologies en el sector.

Aquesta activitat ha permès a l’alumnat apropar-se a la realitat empresarial i complementar els continguts treballats a l’aula amb una experiència pràctica i significativa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>