La directora de l’institut va participar el passat dijous 16 d’abril al TTM de la Fundació Climent Guitart, dins del diàleg “Noves generacions, turisme i pertinença”.
Durant la seva intervenció, va posar de manifest la necessitat de crear un cicle formatiu de grau mitjà de perfil turístic, una oferta que actualment no existeix i que respon a una demanda real detectada entre l’alumnat que finalitza els estudis de 4t d’ESO.
Des del centre es continuarà treballant i reivindicant la creació d’aquest cicle, amb la voluntat d’oferir noves oportunitats formatives adaptades a les necessitats del territori i de l’alumnat 💪🏻.
Finalment, volem agrair a la Fundació Climent Guitart la invitació i la confiança dipositada en el centre per formar part d’aquest espai de reflexió i diàleg.


