Després de dos anys d’esforç, dedicació i preparació, l’alumnat que enguany s’ha presentat a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) tanca una etapa molt important del seu recorregut acadèmic.
Han estat tres dies intensos, plens de nervis, emocions i expectatives. Dies de plors de rà bia per allò que no ha sortit com esperaven, però també de somriures i satisfacció per la feina ben feta. Dècimes que s’escapen, graus que s’apropen i decisions que començaran a prendre forma en les properes setmanes.
Avui s’acaba una etapa i en comença una de nova. Ara és el moment de mirar endavant i començar a escriure el seu futur.
Molta sort a tots i totes en el camà que teniu per davant.

