El Treball de Síntesi de 1r d’ESO: projecte Observadors del Mar 🌊

L’alumnat de 1r d’ESO participa en el Treball de Síntesi a través del projecte Observadors del Mar, una iniciativa centrada en l’anàlisi de l’estat del litoral i la reflexió sobre l’impacte de l’activitat humana en l’ecosistema marí.

A partir de preguntes com la presència de plàstics a la platja de Lloret de Mar o la situació actual del nostre entorn litoral, els estudiants observen, investiguen i reflexionen sobre la relació entre la pesca, el mar i la població.

Durant el projecte, l’alumnat es desplaça a la platja per recollir dades reals, analitza la presència de residus i participa en activitats de debat sobre sostenibilitat i futur. Aquesta experiència permet connectar l’aprenentatge amb la realitat i fomentar una actitud crítica i responsable envers el medi ambient.

El Treball de Síntesi esdevé així una oportunitat per promoure la consciència ambiental i el compromís amb la conservació del nostre entorn natural, posant en valor la importància de cuidar el mar.

Cliqueu aquí per a veure més fotos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>