El Camí de Sant Jaume, una experiència per recordar 🥾

La primera setmana de juny, l’alumnat de 4t d’ESO va viure una de les experiències més especials del curs amb el seu viatge de final d’etapa al Camí de Sant Jaume.

Durant diversos dies, els estudiants van recórrer diferents etapes del Camí Francès, compartint esforços, paisatges, converses i moments que, de ben segur, quedaran gravats en la seva memòria. Cada jornada va ser una oportunitat per superar reptes, conèixer millor els companys i companyes i gaudir d’un entorn natural i cultural únic.

Més enllà dels quilòmetres recorreguts, aquest viatge ha estat una experiència plena d’aprenentatges, convivència, creixement personal. Les llargues caminades, els moments compartits als albergs, les rialles, les anècdotes i els petits reptes del dia a dia han contribuït a crear records que els acompanyaran durant molt de temps.

Aquest viatge ha servit també per posar el punt final a una etapa molt important de la seva trajectòria educativa al centre, reforçant els vincles construïts al llarg dels darrers anys i celebrant conjuntament l’arribada al final de l’ESO.

Sens dubte, ha estat una setmana intensa, enriquidora i inoblidable que quedarà per sempre en el record de l’alumnat i del professorat que els ha acompanyat.

Bon camí i molta sort en la nova etapa que ara comenceu! 💙

Cliqueu aquí per a veure més fotos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>