Dimecres vam celebrar al centre l’acte de cloenda del Servei Comunitari, amb la participació de les entitats col·laboradores que han fet possible el projecte durant aquest curs.
Durant l’acte es va fer un repàs de les activitats realitzades al llarg de l’any i es va posar en valor la implicació de l’alumnat i de les entitats participants. També vam gaudir de l’actuació musical de l’Àlex i l’Ana Paula, que va amenitzar la trobada.
Per acabar la jornada, l’alumnat de l’IFE va preparar un refrigeri al pati per a totes les persones assistents.
Agraïm sincerament la participació i la implicació de tothom qui ha contribuït a fer possible aquest projecte.

