Clubs de lectura 2018

Els dimarts 17 i 24 d’abril, a la biblioteca, ens vam reunir els alumnes apuntats als clubs de lectura de 1r i 2n cicle d’ESO. El llibre que van llegir els de 1r cicle es titula Adam i Thomas, d’Aharon Appelfeld i el que van llegir els de 2n cicle, Un fill d’Alejandro Palomas.

Ens ho vam passar molt bé parlant dels llibres i dels seus autors i, per finalitzar la trobada vam poder tastar croissants fet pels alumnes del CFGM de forneria, pastisseria i confiteria.

Us hi esperem l’any que ve amb nous llibres!

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhClub de Lectura 1r ciclehhhhhhhhhhhhhhhhhhClub de Lectura 2n cicle