Daria, 4t premi FAMO

Com ja us vam informar el passat 29 d’abril, el Coll i Rodés gaudia de bona representació en el 8è Festival Audiovisual Miquel Obiols 2020 de Selfie-Autoretrat (FAMO). Fruit d’això, van ser fins a tres les creacions aportades per dues de les nostres alumnes de batxillerat artístic, la Iulia Bora i la Dari Tuvasheva, que van quedar finalistes a l’espera de la resolució última del jurat, la qual es va fer efectiva ahir a la tarda.

En la decisió del jurat, finalment, el vídeo Etéreo, creat per la Daria, va obtenir el 4t premi, un meritori guardó que posa en relleu la vàlua artística de la nostra alumna.

Des d’aquí, donem l’enhorabona tant a la Daria com a la Iulia i a la resta d’alumnes participants en el festival.