3r d’ESO visita el Parlament

Els alumnes de 3r d’ESO van visitar el Parlament de Catalunya durant els últims dies lectius del 2019. Prèviament, a l’aula havien treballat una simulació política configurant quatre grups parlamentaris i confeccionant els seus respectius programes electorals, segons la seva defensa de la llibertat, el compromís, l’ecologia i les tradicions.

Ja, al Parlament, els portaveus dels diferents grups havien d’exposar i defensar els punts programàtics devant la resta de polítics per tal de poder fer coalicions amb les quals arribar a formar govern. A més, havien d’escollir-se tant el president de Catalunya com el president del Parlament.

L’experiència va ser força enriquidora i, a més, van tenir la sort de poder compartir una estona amb Roger Torrent, president del Parlament de Catalunya, i amb Jordi Orobitg, diputat lloretenc per ERC.