Cloenda del 2019

La cloenda de l’any al Coll i Rodés ha estat intensa. L’entrada d’aquest últim divendres lectiu del 2019 era a les 9.00 h i, fins a les 10.00 h, els alumnes tenien una reunió programada de tutoria, durant la qual, la majoria d’ells han aprofitat per fer una mica de pica-pica. Sens dubte, una bona manera d’engrandir i enfortir la cohesió i la integració grupal.

A més, durant aquesta primera hora, els delegats han portat a consergeria la caixa d’aliments que s’ha recollit per a Càritas i han anat fins a l’arbre dels desitjos, situat al vidre d’Orientació, a portar els escrits de la seva classe. Els professors eren els encarregats d’enganxar els desitjos a l’arbre.

A partir de les 10.00 h, han començat a funcionar diversos tallers i activitats. La primera d’elles, una xocolatada: de 10.00 h a 10.30 h, a la cantina, els alumnes de 1r del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics, junt amb la Noelia, la Raquel i la Betty han estat a dins del bar organitzant el repartiment dels gots de paper per tal que els alumnes poguessin gaudir de la xocolata calenta que servia la Sole.

A les 10.30 h, han començat una sèrie d’activitats que, organitzades en tres tallers, s’han allargat fins a les 12.00 h.

A les aules d’informàtica, distribuïts en dos torns de tres quarts d’hora, els alumnes han pogut divertir-se i aprendre amb una selecció de jocs en línia de tipus educatiu o col·laboratiu (Mine Craft, Agario, Sliterio, Pinturillo…).

Al gimnàs, els alumnes han pogut gaudir de la música i el ball amb una sessió molt dinàmica d’estil Zomba.

I a la sala d’usos múltiples, és on hi ha hagut més assistència. El reclam era la primera edició del concurs Got Talent del Coll i Rodés, una edició que ha estat tot un èxit de participació, de públic i, sobretot, de qualitat artística.

Per últim, hem de senyalar que els alumnes de 4t d’ESO han estat distribuïts pel centre durant tot el matí amb l’ànim de recaptar diners per subvencionar-se el viatge de final d’etapa. Amb aquest propòsit, han venut embolcalls reutilitzables, o Boc’n rolls, i números d’una rifa nadalenca, els guanyadors de la qual, teniu detallats aquí.

Tot seguit, podeu veure les moltíssimes fotografies de la jornada, organitzades temàticament en diversos carrusels.

CARRUSEL DE LES TUTORIES

CARRUSEL DEL ZOMBA

CARRUSEL DELS JOCS INFORMÀTICS

CARRUSEL DEL GOT TALENT!