Pràctiques del CFGS

El Manuel és un alumne matriculat al CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics que s’imparteix a l’escola d’hostaleria del nostre centre. Qui té al costat a la imatge és la Melisa, exalumna del Coll i Rodés i treballadora de l’hotel Olympic, empresa amb la qual el nostre institut té firmat un acord de col·laboració per a la formació dels alumnes i lloc on, des de fa un temps, el Manuel realitza les seves pràctiques.

La formació dels alumnes en centres de treball és un element essencial en l’àmbit dels diferents cicles formatius, sobretot pel que fa a la formació dual, per tal de completar l’ensenyament teòric. Aquestes pràctiques ofereixen a l’empresa la possible captació de futurs operaris especialitzats i, als joves estudiants, l’accés a la seva primera ocupació.