Premiades al Fruita Song

Sonia Blanco i Taylor van Zantwoort (menció especial a la Lucía Flores), alumnes de l’optativa de 4t d’ESO “Història de la Música” impartida per l’Alícia Fernández, han resultat guanyadores del concurs FruitaSong organitzat per AFRUCAT (Associació d’Empresaris de la Fruita de Catalunya), ubicada a Lleida.

La finalitat del concurs ha estat la recerca de joves creatius/ves, i han escrit lletres de cançons inspirades en la fruita i els hàbits de vida saludables.

La cançó guanyadora, que serà interpretada per la totalitat dels i de les alumnes de l’optativa “Història de la Música”, ja ha estat arranjada per un equip professional, s’enregistrarà en un estudi de gravació i es produirà un videoclip amb els/les alumnes com a protagonistes, que s’emetrà i promocionarà en diverses xarxes socials i mitjans de comunicació. Tota la gravació es porta a terme a la ciutat de Lleida dijous 6 de juny.

Estem molt contents/es i il·lusionats/des davant d’aquesta nova experiència!

Aviat, informació i imatges de la gravació del videoclip!

Enhorabona!

Alícia Fernández.