FAMO 2019

Aquest any, alumnes de primer i segon de Cultura Audiovisual del batxillerat de l’Institut Ramon Coll i Rodés s’han presentat al FAMO 2019, és a dir, al Festival Audiovisual Miquel Obiols, un concurs a escala internacional i sense límits d’edat.

Aquest darrer dissabte, 4 de maig, es van projectar les fotografies i els vídeos semifinalistes i finalistes i es van lliurar els premis del setè Concurs de Selfie-Autoretrat, inscrit dins el FAMO 2019.

El vídeo de l’alumna Ecate Popa, de segon curs de Cultura Audiovisual, va quedar semifinalista entre els dotze millors vídeos i el seu treball va ser projectat al teatre Eliseu de Roda de Ter.

El jurat que va fer la selecció es va reunir el passat 13 d’abril i estava format per professionals de renom:

• Tomàs Pladevall, president del FAMO i un dels directors de fotografia més representatius de la cinematografia catalana.
  • Isona Passola, productora, guionista i directora de cinema. També és la presidenta de l’Acadèmia de Cinema Català.
  • Elisenda Roca, escriptora, periodista i directora de teatre.
  • David Fonseca, director, realitzador i càmera.
  • Najat el Hachmi, escriptora.
  • Roger Sala, fotògraf, operador de càmera i comunicador audiovisual.
  • Imma Colomer, actriu i directora de teatre, televisió i cinema.

Des de l’Institut, volem felicitar a les alumnes que hi han presentat les seves obres artístiques i, especialment, a l’Ecate Popa, que va presentar-hi el següent vídeo-autoretrat, titulat “Jouska”.

Núria Sales