Els nostres cicles amb l’Erasmus

17-03-08-cfgm-1   17-03-08-cfgm-2

El passat dia 8 de març, els alumnes de cicles del Coll i Rodés van dur a terme un taller i un tast de cuina catalana per a cent persones, entre les quals gairebé la meitat eren alumnes del programa Erasmus, en intercanvi amb l’institut Serrallarga, de Blanes.

L’endemà, dia 9, els nostres alumnes van organitzar un sopar al qual van assistir unes dues-centes persones, entre les que també hi eren aquests mateixos alumnes del programa Erasmus. El menú va ser pensat i elaborat pels nostres alumnes del CFGM de Tècnic en cuina i gastronomia; el servei en sala va còrrer a càrrec dels alumnes del CFGM de Tècnic en serveis en restauració; i els alumnes del CFGS de Tècnic superior en gestió d’allotjaments turístics es van encarregar de la recepció, acompanyament, servei de guarda-roba i muntatge d’un fotocol.

Sens dubte, unes experiències de profit.