Jubilació del Mateo García

Tot va començar un 1997 i avui dia 19 de desembre de 2025 acaba! Qui t’ho havia de dir, Mateo!

28 anys treball d’ensenyament, de treball educatiu, d’experiència, dedicació, càrrecs i lideratge a l’Institut Rafael Casanova de Sant Boi de Llobregat. Líder indiscutible com a cap de departament de tecnologia durant més de vint anys i líder en posar en marxa i propulsar durant quatre anys com a coordinador digital el nou Pla Digital del Centre del Pla Educatiu del Centre 2024-2026, i com a tutoria d’audiovisuals durant anys ha dinamitzat dispositius informàtics de tota mena. I a més, durant gairebé una dècada, el punt de partença de les realitats quotidianes de tots nosaltres, van anar sorgint i esdevenint possibles, gràcies a la configuració i dedicació dels horaris que ell creava acompanyat o sol.

Aquest divendres serà el darrer com a treballador del professor Mateo García Bejarano de tecnologia, digitalització, robòtica i programació, de les nostres aules i tallers de tecnologia, sala de professorat, passadissos, reunions… i les seves classes, i expressant-li la nostra gratitud tota la comunitat educativa que l’hem conegut, han estat dies de comiat on hem abocat records personals, anècdotes i agraïments de tota mena de companyes i companys, familiars, amistats i alumnat. Ha estat una participació bolcada com mai, tant amb textos digitals i en paper, tant amb material audiovisual digital de records i dedicatòries personals i grupals, com oralment amb parlaments institucionals a la sala d’actes per recordar amb ell el llegat emotiu i professional que ens deixa.

Agrair la participació de tothom aquest dia històric i als que no han estat, però també hi voldrien, o als que ja no hi són entre nosaltres. Tothom l’aplaudeix des d’on sigui!!!! Pensant com a nosaltres ens ha transformat i millorat en alguna cosa Mateo amb la seva naturalesa de ser i en el seu saber estar.

Moltes gràcies, Mateo!. Que tot allò que t’hem fet arribar, sigui un petit reflex de tot l’afecte i respecte que et tenim, que t’has guanyat per la teva melodia personal i la teva música de fons que passava com inadvertida, però que ens travessava els txakres sigil·losament i pacient, amb tota la calma, i pas a pas dia rere dia: perquè ell ha estat així amb nosaltres tots els sants dies! Perquè és així sempre d’impertorbablement proper i bo.

El docent llegendari que més temps ha ensenyat al nostre centre deixa l’edifici.

Mateo has left the building!!!! Visca Mateo per sempre!!!

Recorda de tornar el portàtil abans de marxar!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>