Sortida “Cinema i filosofia” (21 de febrer)

Benvolgudes famílies,

Ens plau informar-los que el proper dimecres 21 de febrer l’alumnat de primer de Batxillerat assistirà a la Universitat de Barcelona- Facultat de filosofia per participar a l’activitat “Cinema i filosofia”. Se sortirà de davant de l’institut a les 8 i es tornarà aproximadament a les 14.30 hores.

Programa de l’activitat:

● Breu xerrada introductòria de temes filosòfics a càrrec d’un/a professor/a de la facultat
● Projecció de la pel·lícula “Planeta Salvaje”
● Posterior debat

Material:

Cal que porteu l’esmorzar.

El preu de la sortida és de 9:75 €/alumne(no s’accepten pagaments en efectiu)

El concepte per fer el pagament és: Cinema i Filosofia i la data màxima per fer-lo és el dia 9 de febrer del 2024.

Més informació sobre el pagament en aquest document adjunt: Filosofia i cinema BAT