Setmana de la Ciència a 1r d’ESO

El dia 15 de novembre en motiu de la Setmana de la Ciència, va venir l’Albert de l’Observatori de Pujalt i vam fer un taller sobre meteorologia amb els alumnes de 1r d’ESO. En aquest taller els alumnes van aprendre, a través de diferents experiments, què és la pressió atmosfèrica i com es produeixen alguns fenòmens atmosfèrics. Aquí us deixem algunes reflexions dels alumnes:

• Ens va explicar moltes coses noves i interessants sobre la meteorologia i l’observatori de Pujalt.
  • Vam fer molts experiments interessants i divertits i vaig aprendre coses sobre l’aire.
  • Ens va explicar que l’aire té molta força.
  • Va fer un experiment sobre la pressió atmosfèrica, va agafar un vas d’aigua va posar un paper a sobre i quan va girar el got l’ aigua no queia.
  • Ens va explicar com afectava el vent a la nostra vida diària.
  • Nosaltres també vam poder ajudar a fer els experiments, ho va explicar tot molt bé i va ser molt interessant i entretingut.