Nodrida participació de l’Institut a la Setmana de les Arts

La setmana del 5 al 13 de juny ha tingut lloc a Santa Margarida de Montbui la ja tradicional Setmana de les Arts. En aquesta edició el nostre centre ha participat de forma nodrida en diversos actes d’aquesta.

El primer acte en què vam participar va ser el concert “Sons de Festa Major”, el dimarts 6 de juny. L’acte és una representació de tots els actes que tradicionalment tenen lloc en una Festa Major, presentats musicalment amb les actuacions de les orquestres de corda i de vent i la coral de l’Institut, i també de l’alumnat de 6è de les diferents escoles de primària de la vila. Us deixem un videoresum de l’acte.

Dijous 8 va tenir lloc un acte de reconeixement a la comunitat educativa de tota Santa Margarida de Montbui, en la que es va fer un reconeixement entre d’altres a la M. Mercè Gabarró, professora de francès del nostre centre durant més de 20 anys i que es va jubilar el curs passat. L’acte es va cloure amb l’actuació d’Edu Mutante.

Finalment, els dies 9 i 10 el grup de teatre de l’Institut va interpretar l’obra “La Família (im)Perfecta”, una obra teatral de creació pròpia, una comèdia familiar plena d’embolics i moltes rialles.

Comunicació