Ja podeu llegir la revista Divertinta de final de curs!

No et perdis la revista de final de curs del nostre institut. Aquí et presentem l’edició digital, amb moltes de les notícies i activitats que s’han desenvolupat des del setembre fins a final de curs. Llegeix i descobreix tot el que ha passat a l’Institut Montbui, de la mà dels escrits del propi alumnat i del professorat del centre. Com cada any, l’exemplar d’estiu, també s’edita en paper, així que esperem que les circumstàncies ens permetin que cada família compti amb aquest número tan especial.

En aquests moments, us disposeu a llegir un exemplar curiós, únic i singular de la revista Divertinta. Qui ens havia de dir que el tercer trimestre del curs 2019-2020 el passaríem confinats i confinades? Qui ens havia de dir que la docència, en temps de pandèmia, passaria a ser virtual? Qui ens ho havia de dir? Santa Margarida de Montbui i la resta de poblacions de la Conca d’Òdena hem viscut aquesta crisi sanitària de ben a prop. L’hem patida i hem hagut d’arremangar-nos per afrontar les situacions complicades que se’ns han presentat en aquests mesos tan durs. Uns mesos que, ben segur, no oblidarem mai.

Cadascun de vosaltres ho ha viscut d’una manera diferent perquè les realitats de cadascú són úniques. Ara bé, el que és cert, és que malgrat les circumstàncies personals també hem sabut fer equip i xarxa, la qual cosa ens ha fet més forts i més fortes, i ens ha ajudat a tirar endavant sense tirar la tovallola.

Aquest exemplar de la revista Divertinta és per a vosaltres i per a nosaltres. En definitiva, per a totes aquelles persones que hem lluitat perquè l’Institut continués ben viu, malgrat tot.

Gràcies a totes les famílies pel suport i per la comprensió, al professorat per adaptar-se a les circumstàncies i buscar solucions educatives i pedagògiques digitals a contra rellotge i gràcies a l’alumnat per respondre com ho heu fet.

La distància física ha estat inevitable, però estem convençuts i convençudes que els llaços s’han fet més forts.

Gràcies i a gaudir de la lectura!