IX Trobada de joves per la convivència de l’Anoia

El passat 16 de maig vam celebrar la novena trobada de joves per a la Convivència de l’Anoia al Museu de la Pell d’Igualada. Enguany el lema de la trobada era “Treballem els valors per millorar la convivència”. Hi van participar prop de cent alumnes i professors dels instituts Joan Mercader, Pere Vives, Pla de les Moreres i Montbui.

Enguany hem tractat els valors perquè en el complex món d’avui dia és imprescindible fomentar actituds i valors que contribueixin a la convivència.

Vam treballar els diferents valors a partir dels jocs que havien preparat els alumnes participants.

Vam acabar la festa fent la representació dels valors i amb un pica-pica.