És Festa Major!

El passat divendres 3 de març els alumnes de les activitats extraescolars de GRALLA i de TABALS, juntament amb els alumnes de Servei Comunitari de Tabals i de Gegants, van participar en la FESTA MAJOR del Gaudí. Es va fer una cercavila pel poble juntament amb els capgrossos Maure, Margarida i Bou, el Gegantó Bufonet i els Reis de Vistalegre, també van participar els Dracs i Diables de Montbui, la Pia i el Tomeu, els Dimonis de Capellades.

Abans d’aquesta cercavila els alumnes de les extraescolars i Servei Comunitari han estat treballant amb els seus monitors els balls i les cançons. Darius Solé porta l’extraescolar de Gralla, Marc Serra l’extraescolar de Tabals (i també el servei comunitari de Tabals) i Joel Serrano és el monitor del Servei Comunitari de Gegants.

Jaume Domingo