3r Concurs de booktrailers

Nova mostra de Booktrailers per Sant Jordi ’18!

Un booktràiler és un vídeo de curta durada que serveix per promocionar un llibre utilitzant tècniques audiovisuals. La seva missió és captar l’atenció del possible lector per a què el vulgui llegir.

LEMA:                        Lletres i paraules

LLENGUA:                Catalana, castellana, anglesa o francesa.

CATEGORIES:          1a  categoria   alumnat de 1r cicle

2a  categoria  alumnat de 2n cicle

3a   categoria alumnat de PFI

4a  categoria  alumnat de batxillerat i exalumnes

MODALITAT:           Booktràiler

EXTENSIÓ:               Com a màxim 3 minuts de durada.

TERMINI DE PRESENTACIÓ:        Fins al dijous 12 d’abril, per e-mail.

PLICA:                        Una vegada elaborat  el booktràiler  i signat amb un pseudònim als crèdits, el presenteu per e-mail a catalallobregat@gmail.com indicant en assumpte CONCURS amb el vostre pseudònim, i afegint en l’email la categoria (1a,2a,3a,i 4a) i les vostres dades personals (nom, cognoms i grup classe).

JURAT:                      El jurat, la composició del qual es donarà a conèixer més endavant, farà públic els resultats el dia de Sant Jordi (23 d’abril).

PREMIS:                    S’atorgaran al millor booktràiler de cada categoria i modalitat.

Els premis consistiran en un val de compra per a material escolar.

OBSERVACIONS:   El jurat es reserva el dret de declarar algun premi desert.

La presentació dels originals pressuposa l’acceptació íntegra de les bases. Qui ho desitgi, pot sol.licitar el guió i l’escaleta d’ajuda per a l’elaboració del booktràiler a l’e-mail catalallobregat@gmail.com.

Troba tota la informació aquí: 3a MOSTRA DE BOOKTRAILERS