Com t’imagines la vida en un institut?

El proper dimarts 27 de febrer, l’alumnat dels centres d’educació primària del municipi, García Lorca, Gaudí i Montbou, coneixerà in situ com és l’institut del que en formarà part el curs vivent. Serà una visita guiada, de 15.15 a 16.45 hores. Durant aquesta, l’alumnat farà un recorregut per les instal·lacions i coneixeran algunes de les activitats i dinàmiques de treball de la mà del professorat i equip directiu de l’INS Montbui.

Per la seva banda, el dissabte 2 de març tindrà lloc la jornada de portes obertes a l’institut, de 10 a 13 hores. Aquestes activitats s’engloben en el programa Fem Escola, un conjunt d’activitats promogudes des de l’Ajuntament que busquen “donar el màxim valor i reconèixer la mportància de l’educació pública, la tasca dels professionals de l’educació i la implicació de tots els integrants de la comunitat educativa”.