Cinc comissions per dinamitzar la vida de l’institut

El passat dimarts, 17 d’octubre, van tenir lloc noves reunions de les cinc comissions de professorat d’aquest curs 2023/24. L’objectiu era realitzar propostes de centre organitzades enguany dins el nou Projecte de Direcció. Les comissions són: Escola Verda, Coeducació, Festes i bon clima, Plurilingüisme i Participació. En el cas d’aquesta darrera es van convidar a berenar als pares i mares que hi volguessin assistir. D’aquesta manera, es cerca que també puguin aportar propostes en la presa de decisions i hi hagi un apropament d’expectatives entre les famílies i l’alumnat.

Properament us informarem del reeiximent d’algunes d’aquestes iniciatives que estan sorgint en aquestes trobades periòdiques.