Beques de l’Ajuntament pel curs 2022-23

Des d’avui i fins el dia 20 de juny, les famílies poden demanar ajuts per fer front a les despeses econòmiques destinades a l’escolarització, com ara la compra de llibres i/o llicències digitals.

Poden ser beneficiàries de les subvencions les famílies que compleixin els següents requisits:

a) Estar empadronats en el municipi de Santa Margarida de Montbui (tant el pare, la mare i el/a fill/a com en el cas de famílies monoparentals el pare o la mare i el/a fill/a).

b) L’Alumne/a pel qual es sol·licita l’ajut ha d’estar matriculat en un centre educatiu de Sta. Margarita de Montbui el curs escolar al qual es refereix la convocatòria.

c) Estar inscrits al programa de reutilització de llibres de text del Centre Escolar (en el cas que hi hagi).

d) No es pot superar el barem econòmic de renda per càpita mensual que s’estableix a les BASES DE LA CONVOCATÒRIA .

e) No es pot ser titular en règim de propietat o copropietat de més d’un habitatge

f) No es pot percebre cap altre ajut provinent d’altres administracions públiques que cobreixin totalment el cost de l’activitat o del servei.

g) L’import màxim de l’ajut a l’escolarització segons el curs que estigui cursant l’/els infant/s beneficiari/s quedarà definit en l’Article 5 d’aquestes BASES .

La sol·licitud d’aquesta beca es podrà tramitar preferentment de forma telemàtica a través del web de l’Ajuntament, o també amb cita prèvia trucant al telèfon 93 804 09 09.

Us adjuntem el cartell informatiu i els documents d’informació i la sol·licitud:

SOL.LICITUD AJUTS PER LES DESPESES D’ESCOLARITZACIÓ 2022-2023

BASES DE LA CONVOCATÒRIA 2022-2023

Si necessiteu el “Pressupost del cost dels llibres i/o del Chromebook, llicències digitals, i/o quota de reutilització, i/o cost del material escolar de l’etapa d’infantil” (documentació complementària nº 16), us podeu baixar el document clicant aquí.

Per més informació i fer el tràmit, visita: https://www.montbui.cat/lajuntament/serveis-i-tramits/sollicitud-ajut-economic-municipal-beques-descolaritzacio-curs-2022-2023-del-1-al-20-de-juny/