AUTORS A LES AULES

autors

El dia 7 de març ens va visitar l’autor del llibre La closca pelada dels cretins en Jaume Copons, en el nostre centre fem aquesta lectura amb l’alumnat de tercer d’ESO. La xerrada ha estat possible gràcies a la Institució de Lletres Catalanes, pel programa Autors a les Aules, que ens va seleccionar. El vam rebre  amb unes il.lustracions temàtiques fetes per l’alumnat  sobre la lectura realitzada. La xerrada fou molt amena i propera, ens va fer saber com era el dia a dia d’un autor que escriu sobre un gran variació de  temes: des de guions de programes televisius, radiofònics, sèries infantils, literatura infantil i juvenil i un llarg etcètera.