Yasmin Boutahar, millor lectora del mes de desembre

Al llarg d’aquest curs hem posat en marxa un nou concurs: el millor lector del mes. La finalitat del concurs és incentivar les ganes de llegir entre l’alumnat.

Per participar només cal omplir les fitxes amb les dades de les lectures que fan els alumnes en els seus moments d’oci o durant les hores del Pla Lector, a l’aula.

La primera guanyadora del curs ha estat la Yasmin Boutahar, millor lectora del mes de desembre. La Yasmine fa 1r d’ESO A i ens explica que li agrada molt llegir. A més, s’ha mostrat molt contenta per aquest reconeixement.

Felicitats, Yasmine!