Tallers de Primers Auxilis (4t ESO)

Aquest dijous i divendres l’alumnat de 4t d’ESO ha fet uns Tallers de Primers Auxilis al centre. Un bomber i una infermera han estat els que s’han encarregat de formar els joves amb nocions bàsiques per poder socórrer a alguna persona en cas d’emergència.

Des de fa anys que el centre realitza aquests tallers amb els alumnes de 4t d’ESO i la valoració per part d’ells és molt positiva; ja que aprenen tècniques i coneixements bàsics en cas d’urgència. Això fa que, en el transcurs de les sessions, atenguin les diferents instruccions i explicacions amb interès, i que la seva participació sigui especialment activa.

Aquest curs, la Covid no ens ha deixat realitzar la part pràctica; tot i així n’han pogut veure una demostració per part dels formadors.

A continuació podeu veure algunes imatges de la sessió.

Giannina Barba