Sortida Museu Picasso Projecte de comunicació 3r i Aula d’Acollida

Els alumnes d’aula d’acollida i els alumnes del projecte de comunicació de 3r d’ESO vam anar d’excursió al Museu  Picasso de Barcelona. El primer que vam fer és anar el Parc de la Ciutadella  per esmorzar. Després vam anar a visitar el Born; vam fer fotos de tots els alumnes d’aula d’acollida i també vam parlar del lloc: Les ruïnes ens mostren com era la ciutat de Barcelona en 1714 i els fets que hi van succeir. Ho estudiarem a socials de 4t d’ESO.

Mentres passejàvem per la ciutat, vam trobar una església “Santa Maria del Mar”, on observàrem els voltants com el Fossar de les Moreres i vam fer fotos. Abans d’entrar al Museu de Picasso vam menjar, i ja després vam entrar.

En entrar al museu, ens dirigírem a una sala, on ens van donar indicacions de com ens havíem de comportar dins el museu, també ens van fer una foto i ens van donar un paper amb els nostres noms.

Dins el museu vam veure quadres com: El retrat de la mare, un autoretrat de Picasso pintant i un dels seus quadres de “Les Meninas”. En acabar el recorregut, ens vam dirigir una altra vegada a la sala del començament i ens van explicar les activitats que havíem de fer. Les activitats eren dibuixar-nos i deixar que el teu company de dibuix fes  el nostre perfil en una làmina d’acetat. En acabar els dos dibuixos els ajuntàvem i vam crear un estil semblant a la forma de pintar i dibuixar de Picasso en el quadre de “Sabartés”.

Brenda Castaño Londoño