Sortida a Sitges 9 i 10 de novembre (1r d’ESO)

Benvolgudes famílies,

ens plau indicar-vos el programa de la visita de 1r d’ESO a Sitges.

El dia 9 (1r ESO A, B i C) i el 10 (1r ESO D i E) de novembre, organitzat des de l’assignatura de Ciències naturals, l’alumnat de 1r d’ESO visitarà l’Escola del Mar de Sitges.

Els dos dies se sortirà del centre a les 8:00 de davant de l’institut, i es preveu tornar a les 14:30 aproximadament.

La sortida té un preu de 11 euros, i el concepte de pagament és “SITGES: 1r A-B-C ESO” “SITGES: 1r D-E ESO”, depenent del grup a què assisteixi el vostre fill/a.

La data màxima per fer el pagament és el 26 d’octubre.

Programa de l’activitat:
● A les 9:30 arribada i esmorzar.
● A les 10 h tallers amb grups de 20 alumnes a la platja.
● A les 13:00 es finalitzen els tallers.
● Agafem el bus i tornada al centre.

Material a portar: Els 2 esmorzars, aigua, gorra, crema solar, roba adequada per caminar i seure a la platja i posar els peus a l’aigua, una tovallola petita per eixugar-se els peus.

L’activitat és a l’aire lliure i està prohibit banyar-se. El mòbil està prohibit, en aquesta sortida.

Trobareu més informació als fulls de pagament de la sortida:

SORTIDA SITGES 1r A-B-C ESO

SORTIDA SITGES 1r D-E ESO

Com fer el pagament on-line?

1. Accediu a la pàgina web de l’Institut Montbui: https://agora.xtec.cat/iesmontbui/
  2. Feu clic a la icona “pagament online”:
  3. Aneu al desplegable “Selecciona l’activitat” i trieu activitat corresponent.
  4. Si cal, indiquem la quantitat a abonar. Si ja hi figura, no s’ha de fer aquest pas.
  5. Escrivim el nom i cognoms de l’alumne/a.
  6. Seleccioneu el curs, grup i nivell educatiu. Si no sabeu alguna dada, seleccioneu l’interrogant, ja que és obligatori triar una opció.
  7. Afegiu un correu electrònic on rebreu el comprovant del pagament. Aquest comprovant és per la família i NO caldrà entregar-lo ni enviar-lo.
  8. Clicar a “Fer el pagament”.
  9. Emplenar les dades (núm. de targeta, caducitat, codi de seguretat) a la plataforma bancària.
  10. Rebem la confirmació de pagament del banc