Setmana de les Arts 2022

Aquest dimecres 8 de juny es va cloure la Setmana de les Arts 2022, una setmana plena d’activitats culturals en què el nostre centre ha participat de manera activa.

Vam començar la setmana amb les “Postals de retrobament”: l’alumnat de 1r d’ESO i de 6è de primària dels diferents centres de la vila van dissenyar unes postals, basant-se en les creacions d’artistes com O’Keeffe, Kandinski, Miró o Delaunay i escrivint un desig a la part posterior, i el 2 de juny es van retrobar tots al Mont-Àgora per intercanviar-les i deixar-les exposades al vestíbul.

Una de les apostes del nostre centre per participar en la Setmana de les Arts d’enguany va ser l’obra teatral titulada “El Misteri dels deu desconeguts”, creada pel mateix alumnat participant des de l’extraescolar de teatre. Dirigida per Alícia Zamora, l’obra es va estrenar els dies 3 i 4 a la Sala Gran del Mont-Àgora, un thriller ple de misteris i personatges extravagants.

El dimarts 6 va ser el torn d’en Víctor Parrado, humorista, que va dedicar el seu espectacle de monòlegs a la comunitat educativa. En cloure l’acte va tenir lloc un brindis a càrrec de l’Ajuntament per celebrar el retorn a la normalitat en les activitats educatives.

Per acabar la setmana, el dimecres 8 la Coral i les orquestres de vent “AraArt” de 1r i 2n d’ESO van participar en el concert escolar dels grups de violins i violoncels d’Aula Orquestra, acte que va clausurar aquesta Setmana de les Arts 2022.

Comunicació