Prova d’accés a l’Escola d’Arts Gaspar Camps (EVP 4t ESO)

El passat dijous, l’alumnat de l’optativa d’Educació Visual i Plàstica de 4t d’ESO van realitzar la prova d’accés a l’Escola d’Arts Gaspar Camps d’Igualada.

Per la prova d’aquest any l’alumnat disposava de 3 hores per dur a terme una de les següents creacions: dibuixar una natura morta o dissenyar la portada d’un llibre.

De moment no podem donar a conèixer els resultats, però si la satisfacció de la professora de l’assignatura, la Núria Martí, per la bona feina del seu alumnat.

Us deixem una recopilació fotogràfica de la prova, que podreu veure fent clic al següent enllaç.

Comunicació