Portes Obertes 2023

Per aquelles famílies que vulguin conèixer en viu el centre i el seu equip directiu i representants del professorat, organitzem visites presencials el dissabte dia 4 de març en les següents franges horàries:

• 10:00 h – ESO
  • 11:00 h – Batxillerat
  • 11:30 h – PFI

La visita consistirà en una xerrada inicial explicativa dels estudis per part de l’equip directiu i posteriorment una visita a les instal·lacions del centre. L’accés al centre es realitzarà pel carrer Lope de Vega (costat del Mercadona).

Per a més informació podeu trucar al telèfon 93 805 60 59 o bé enviar un correu a la direcció iesmontbui@xtec.cat

Consulteu el cartell informatiu fent clic en aquest enllaç.

Tanmateix, la tarda del dimarts de la mateixa setmana, com ja és tradició, rebrem la visita de l’alumnat de 6è de tots els centres de primària del municipi, per tal que puguin conèixer el centre al qual acudiran per estudiar secundària.

Totes aquestes activitats formen part del programa “Fem més escola” de l’Ajuntament de Sta. Margarida de Montbui, podeu consultar totes les activitats del mateix a la seva web “Fem més escola”.

Comunicació