Nova Junta d’AFA

Bona tarda,

Des de la Direcció de l’INS Montbui volem donar a conéixer a tota la comunitat educativa que es vol constituir una Associació de Famílies d’Alumnes que substitueixi l’AMPA que hi havia fins el curs passat.

Tal com diu el Projecte de Direcció que vam engegar el curs passat, la participació de tots els sectors de la comunitat amb un lideratge distribuït és un dels objectius fonamentals que només assolirem amb la participació de tots.

És per això que us convidem a formar-ne part. D’una banda s’han fet algunes reunions per tal d’impulsar que sorgeixi una junta d’AFA. Tenim persones disposades a constituir la junta i des d’aquí volem fer una crida a participar-hi, la voluntat que ha sortit d’aquestes trobades és que sigui oberta a tothom qui en vulgui formar part. D’altra banda, dins del Pla de Famílies de l’ Institut Montbui hi ha la figura dels Pares i Mares Delegats de curs que ja ens està funcionant i hi ha força pares i mares implicats. Ara es tractaria d’unir esforços i treballar plegats.

Necessitem candidats i candidates, per començar a treballar aquest inici de curs com Associació de Famílies d’Alumnes, amb l’únic objectiu de millorar com a centre i oferir una educació de qualitat per als vostres fills i filles.

Si voleu participar en aquest projecte de millora, ompliu la butlleta de participació que hi ha a continuació i la lliureu al tutor/a. Butlleta AFA

Gràcies per la vostra col·laboració !

La direcció