“M’escoltes” Projecte Retrotech 22-23 (TIC 4t ESO)

L’alumnat de quart, dins la matèria de TIC, està desenvolupant un projecte per presentar al festival Retotech organitzat per Endesa. El projecte “M’escoltes?” té l’objectiu de desenvolupar un sistema capaç d’ajudar a comunicar-se a les persones amb dificultats, siguin cognitives, de sordera o idiomàtiques. El sistema es basa en una aplicació que reprodueix diverses peticions que es troben representades amb imatges o pictogrames. També integra un detector de soroll ambiental a l’aula per detectar i controlar situacions d’alt nivell sonor, així com una via directa a diferents pàgines web o recursos que puguin ser d’interès per l’alumnat amb necessitats especials.

Us deixem amb el vídeo presentació del projecte.

Joaquim Oliva