L’institut participarà en la matinal musical a la Tossa

L’entitat Aula Orquestra, la coral i els grups instrumentals de 1r i 2n d’ESO de l’institut Montbui participarà el proper diumenge, 17 de desembre, en el concert musical que tindrà lloc al castell de la Tossa de Montbui. En aquest recital també hi prendran part també els centres escolars del municipi; Antoni Gaudí, García Lorca i Montbou. L’alumnat del nostre centre actuarà a partir de les 12.30 hores. D’altra banda, el dissabte dia 16 a la tarda, a la Tossa, tindrà lloc el concert d’Awen Duet, a les 19 hores (entrada gratuïta).

Cantada de nadales al gimnàs

A més, cal ressaltar que aquest divendres, 15 de desembre, el gimnàs de l’institut serà l’escenari de la cantada de nadales. Hi prendrà part l’alumnat de cicle mitjà i superior de l’escola García Lorca, la llar d’infants del nucli urbà i l’Escola Antoni Gaudí.