L’HORT DE L’INSTITUT

L’Institut Montbui ja té hort. Els alumnes de 3r d’ESO, que cursen l’assignatura de Projectes, han treballat molt per aconseguir-ho.

Hi hem cultivat productes de temporada (enciams, pastanagues, bledes, tomàquets, maduixes, escaroles, plantes aromàtiques…), els alumnes han treballat els diferents processos, des de la preparació del sòl fins a la recollida, així com les eines emprades i les diverses feines que s’hi realitzen al llarg de l’any  (cavar, plantar, podar…)

Hem treballat continguts transversals com la nutrició, l’ agricultura ecològica, els tipus de sòls, respecte per la naturalesa i pels éssers vius, l’ús racional i moderat, el reciclatge i la reutilització de materials…).

Al Febrer vam iniciar el projecte i  aquesta setmana ja hem pogut collir els primers enciams, les primeres escaroles i un bon grapat de bledes.

Qui sembra, recull!