INAMA dinamitza els patis a l’INS Montbui

Aquests dies ha començat una nova activitat pels alumnes de 1r d’ESO, de la mà de la Associació Inama.

A les estones d’esbarjo, dos monitors de l’entitat que també són ex-alumnes, la Irene i el Javi, organitzen activitats molt diverses i engrescadores amb l’objectiu de crear un bon clima de col·laboració i companyerisme entre l’alumnat d’aquest nivell.

La experiència, que ja porta dues setmanes en funcionament, ha tingut molt bona acollida i acceptació per part dels més joves del centre.

Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

Comunicació