Participació a la First Lego League d’Igualada

El passat dissabte dia 7 de març, un grup de deu alumnes del projecte Robòtica de 3r d’ESO va participar a la First Lego League d’Igualada.

Divuit equips de diferents centres i de diferents parts del territori es van aplegar al Campus Igualada-UdL, on es va celebrar la competició.

Els alumnes, sota el nom dels Jony’s i juntament amb el seu entrenador Joan Caballé, van presentar el seu projecte d’innovació davant d’un jurat. L’equip va exposar possibles solucions per recuperar i donar ús als edificis abandonats del municipi de Santa Margarida de Montbui. Tot seguit van realitzar tres rondes classificatòries en què van posar a prova el robot que havien estat construint, programant i perfeccionant al llarg dels últims mesos.

L’experiència va ser molt gratificant i els alumnes van gaudir-ho de valent. Ara caldrà esperar la propera missió per part de l’organització per seguir treballant! Llàstima, però, que fins al setembre del 2020 no ens la descobriran!