Els alumnes de 1r d’ESO van d’excursió al Parc Fluvial de Can Titó

El 28 d’octubre de 2016 tots els alumnes de primer d’ESO vam anar a Can Titó caminant. Abans de marxar per barrejar les classes i que anéssim en grups ens van repartir una targeta a cadascú que hi havia un animal (llop, linx, os o geneta) i un número.

Per caminar anàvem amb la nostra classe i al arribar ens vam ajuntar amb els del nostre grup. Tots junts vam fer diferents jocs com el de portar un ou amb una cullera, saltar a corda, el mocador i curses de sacs. Vam passar tot el matí allà i ens ho vam passar molt bé, vam riure i vam jugar molt. Vam conèixer a molts companys nous i vam estar amb altres que ja coneixíem. Una estona després vam anar al poliesportiu que hi ha al costat i vam jugar a basquet i futbol. Altres parlaven o miraven com jugaven.

Amb aquesta excursió els mestres van aconseguir integrar als nens de diferents escoles. Desprès d’aquell dia tots ens coneixíem una mica més. Gràcies a això és més divertit anar a l’escola. Va ser un dia genial!!

Isabel Guirado Hernández. 1r C

can-tito2 can-tito3