Estades lingüístiques gratuïtes al juliol

En el marc de les actuacions finançades pel Fons Socials Europeu (2014-20) i del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, tenim l’oportunitat que el nostre alumnat participi gratuïtament d’una estada d’immersió lingüística al juliol als albergs de la Xanascat per a la millora de la competència en llengua angles.

Les estades que oferim  són de 5 dies i 4 nits (de dilluns a divendres), en règim de pensió completa, a la xarxa d’albergs socials de XANASCAT. L’alumnats són acompanyats en tot moment per monitors de la Xanascat. El període per gaudir-les va de finals de juny a finals de juliol, en diferents torns. De moment tenim un màxim de places assignades.

Us animem a participar d’aquesta convocatòria i a fer millorar la comprensió oral de l’alumnat tot divertint-se!

Programa operatiu d’ocupació, formació i educació, FSE 2014-2020
Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu