Estada al EdA de Tuixent (3r ESO)

Benvolgudes famílies,

Ens plau indicar el programa de l’estada de 3r d’ESO a Tuixent.

L’estada tindrà lloc del 5 al 9 de juny.  Se sortirà del centre el mateix dia 5 a les 8:00 i es preveu tornar a les 18:00 del dia 9. L’allotjament serà a l’alberg can Cortina

El preu total de la sortida és de 140 €, per això us demanem un primer pagament de 70 €, mitjançant el pagament en línia de la web de l’Institut, amb el concepte de pagament “Treball síntesi-3r ESO-Tuixent”.

També caldrà entregar l’autorització signada i fer el primer pagament abans del dijous 20 d’abril.

IMPORTANT: NO PODRÀ PARTICIPAR en l’estada l’alumnat que tingui 3 o més matèries no assolides a la segona avaluació i/o l’alumnat que la Comissió de Convivència consideri que durant el curs ha tingut un comportament que pot dificultar el bon desenvolupament de l’estada.

IMPORTANT: L’alberg té una capacitat de 50 places (si el nombre d’alumnes que vol fer l’estada és superior a 50, se seleccionaran els alumnes participants en funció de l’ordre de pagament). El pagament dels alumnes que no puguin participar serà retornat.

1r Pagament i Autorització Tuixent

Com fer el pagament on-line?

1. Accediu a la pàgina web de l’Institut Montbui: https://agora.xtec.cat/iesmontbui/
  2. Feu clic a la icona “pagament online”:
  3. Aneu al desplegable “Selecciona l’activitat” i trieu activitat corresponent.
  4. Si cal, indiquem la quantitat a abonar. Si ja hi figura, no s’ha de fer aquest pas.
  5. Escrivim el nom i cognoms de l’alumne/a.
  6. Seleccioneu el curs, grup i nivell educatiu. Si no sabeu alguna dada, seleccioneu l’interrogant, ja que és obligatori triar una opció.
  7. Afegiu un correu electrònic on rebreu el comprovant del pagament. Aquest comprovant és per la família i NO caldrà entregar-lo ni enviar-lo.
  8. Clicar a “Fer el pagament”.
  9. Emplenar les dades (núm. de targeta, caducitat, codi de seguretat) a la plataforma bancària.
  10. Rebem la confirmació de pagament del banc.

Comunicació