Encomana en català… al Mercat!

L’alumnat d’Aula d’Acollida va visitar ahir dijous el Mercat de la Masuca d’Igualada. L’objectiu era practicar tot el vocabulari treballat a classe sobre les botigues, els aliments i la interacció en llengua catalana. Amb l’objectiu de desenvolupar aquestes estratègies comunicatives, els nois i noies van fer una gimcana en la qual havien de conèixer els diferents productes que els botiguers tenien a la venda i poder elaborar un catàleg de les diferents mercaderies que hi podem trobar.

Gràcies a tot l’anteriorment descrit, l’alumnat pot conèixer un indret en el que practicar la llengua catalana i descobrir el comerç de proximitat en una realitat propera a ells i elles.