Els alumnes d’Economia de Batxillerat visiten l’empresa local Proembasa

L’alumnat de Batxillerat que cursa alguna matèria relacionada amb l’Economia va visitar l’empresa local Proembasa, dedicada a la fabricació d’envasos destinats a la industria de l’embalatge. També continua fent el seu producte original, el niu d’abella, destinat a la fabricació de portes, prestatges, etc.

Ramon Albareda, un dels propietaris de l’empresa, els va explicar in situ tot el procés d’aprovisionament i de producció, així com també aspectes de l’àrea comercial de l’empresa. D’aquesta manera els alumnes van poder contextualitzar tot l’aprenentatge que havíen fet prèviament a l’aula.

Uns dies més tard de la visita a Proembasa, Albareda també va visitar l’Institut per ampliar a l’aula la informació sobre l’empresa.