Donació pel viatge de fi de curs de 4t

La setmana passada es va repartir el premi de la rifa organitzada per les famílies de l’alumnat de 4t, consistent en un xec de 40 € per gastar als comerços de la UEM, la Unió d’establiments de Sta. Margarida de Montbui.

La guanyadora va ser la Carme González, veïna del municipi, i va tenir la sort que fos la seva butlleta la que coincidís amb els quatre números del sorteig de l’ONCE del 24 de febrer, i que ha decidit cedir el seu premi de forma íntegra a l’alumnat de 4t pel seu viatge de fi de curs.

Des de l’Institut Montbui i en nom de tota la comunitat educativa li agraïm aquest bonic gest vers l’alumnat de 4t d’ESO.

Moltes gràcies, Carme!!!