Concert de Sant Jordi a l’Escola Montbou

El passat 24 d’abril la coral de l’institut montbui va fer un concert de Sant Jordi a l’Escola Montbou. Un total de 47 alumnes i 4 professors van interpretar un repertori que va agradar molt a l’alumnat de l’escola de primària del nucli antic. Va ser especialment emotiu el moment en el qual l’alumnat de 6è de l’escola es va atansar a l’escenari per cantar, conjuntament amb la coral de l’institut, el tema de “Mirall de Pau”.

Aquest concert és una de les actuacions promogudes pel Pla Educatiu d’Entorn de Montbui i no es podia fer des d’abans del Còvid. Des de l’Institut Montbui volem agrair l’acollida de l’escola i els càlids aplaudiments que ens van donar en tot moment.

Esperem tornar aviat!

Eva Raich

Poema de Sant Jordi
  ‘Senyor sant Jordi, patró, cavaller sense por, guarda’ns sempre del crim de la guerra civil. Allibera’ns dels nostres pecats d’avarícia i d’enveja, del drac de la ira i de l’odi entre germans, de tot altre mal. Ajuda’ns a merèixer la pau i salva la parla de la gent catalana.’  Salvador Espriu